ANAF actualizează procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA
Numărul 4, 19-25 aprilie 2016 » Curier legislativ
Agenția Națională de Administrare Fiscală actualizează Procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA aferente importurilor și achizițiilor de bunuri/servicii, efectuate în alt stat membru al Uniunii Europene de către persoanele impozabile stabilite în România, procedură care a fost aprobată prin OPANAF nr. 3/2010, pentru a asigura corelarea cu noile modificări legislative: Codul fiscal, Codul de procedură fiscală și Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal, informează un comunicat emis de instituție.
Actualizarea și corelarea procedurii se realizează prin emiterea unui nou ordin al președintelui ANAF prin care sunt stabilite noile formalități de primire a acestor cereri de rambursare.
Proiectele de acte normative inițiate de ANAF sunt făcute publice pe site-ul instituției (www.anaf.ro) și pot fi consultate la Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media din cadrul ANAF (cu sediul în Str. Apolodor nr. 17, sector 5, București).
Eventualele sugestii, propuneri sau opinii cu privire la acest proiect de act normativ pot fi transmise în scris la Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media, cu mențiunea „Conf. Legii nr. 52/2003”, la adresa poștală menționată, electronic (relatiipublice.anaf@mfinante.ro) sau prin fax (021.319.98.57).
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale
O expoziție inedită despre măiestrie și fantezie în arhitectura interbelică