ANAF actualizează procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA

ANAF actualizează procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA

Numărul 4, 19-25 aprilie 2016  »  Curier legislativ

A

PUBLICITATE
ia Națională de Administrare Fiscală actualizează Procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA aferente importurilor și achizițiilor de bunuri/servicii, efectuate în alt stat membru al Uniunii Europene de către persoanele impozabile stabilite în România, procedură care a fost aprobată prin OPANAF nr. 3/2010, pentru a asigura corelarea cu noile modificări legislative: Codul fiscal, Codul de procedură fiscală și Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal, informează un comunicat emis de instituție.

Actualizarea și corelarea procedurii se realizează prin emiterea unui nou ordin al președintelui ANAF prin care sunt stabilite noile formalități de primire a acestor cereri de rambursare.

Proiectele de acte normative inițiate de ANAF sunt făcute publice pe site-ul instituției (www.anaf.ro) și pot fi consultate la Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media din cadrul ANAF (cu sediul în  Str. Apolodor nr. 17, sector 5, București).

Eventualele sugestii, propuneri sau opinii cu privire la acest proiect de act normativ pot fi transmise în scris la Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media, cu mențiunea „Conf. Legii nr. 52/2003”, la adresa poștală menționată, electronic (relatiipublice.anaf@mfinante.ro) sau prin fax (021.319.98.57).




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.