Premiile pentru Promovarea Întreprinderilor Europene în România
Numărul 11, 28 martie - 3 aprilie 2017 » Întreprinderile mici și mijlocii, prezent și viitor
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat continuă concursul lansat de Comisia Europeană „Premiile pentru Promovarea Întreprinderilor Europene”, ediția 2017, care identifică și recunosc promotorii de succes ai întreprinderii și antreprenoriatului în Europa, ce expun cele mai bune politici și practici antreprenoriale, sporesc conștientizarea valorii adăugate de antreprenoriat, încurajează și inspiră potențialii antreprenori.
Prin acest demers, Direcția Generală Întreprinderi și Industrie din cadrul Comisiei Europene dorește să răsplătească inițiativele care facilitează afacerile, în special prin recunoașterea importanței antreprenoriatului.
Candidații eligibili sunt: autoritățile naționale, regionale sau locale sau un parteneriat public-privat, din orice zonă a UE sau țări asociate Programului de Competitivitate și Inovație (CIP) Islanda, Norvegia, Serbia sau Turcia.
Etapele procesului de aplicare pentru premii sunt: desfășurarea etapei naționale a concursului, finalizată prin selecția a maximum două candidaturi urmată de comunicarea candidaturilor României către Comisia Europeană; desfășurarea selecției proiectelor câștigătoare de către un juriu stabilit de Comisia Europeană; acordarea premiilor în luna noiembrie 2017.
Manualul operațional și Formularul de candidatură se găsesc pe site-ul www.immoss.ro.
Termenul de depunere a solicitărilor de către candidații din România este 24 iunie 2017.
În România, Punctul Național de Contact pentru competiția „Premiile pentru Promovarea Întreprinderilor Europene” funcționează în cadrul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, acesta având atribuții în organizarea etapei naționale a competiției și promovarea câștigătorilor la Comisia Europeană.
Cei interesați pot afla informații suplimentare despre această competiție accesând următorul link.
Sub egida UNESCO, valorile culturii românești se bucură în lume de o tot mai largă recunoaștere
Capodopere ale lui Picasso și Dali strălucesc pe firmamentul cultural românesc
Radiodifuziunea Română la a 95-a aniversare; un serviciu public pentru milioane de ascultători
Un Barometru „oglindă” al dinamicii consumului cultural
Bani pentru cultură, generatori de valoare adăugată la scară locală și națională
Săptămâna Teatrului Tânăr, o probă de „anduranță” a tradiției și inovației artistice
KINOdiseea de la București, o „călătorie” fascinantă în lumea filmului
Festivalul „George Enescu”, un brand național consacrat absolut la scară mondială