
24-27 noiembrie 2020: Romanian Business Week: Exploring doing business in Romania
Numărul 46-47, 24 nov.-7 dec. 2020 » Direct de la sursă
În perioada 24-27 noiembrie a.c. va avea loc, online, seria de webinare Romanian Business Week: Exploring doing business in Romania, organizate, în colaborare, de Dutch Romanian Network (DRN), Netherlands Romanian Chamber of Commerce (NRCC), NL.In Business (organizație dedicată promovării relațiilor internaționale) și Ambasada României la Haga.
Romanian Business Week este parte a inițiativei Ro-boost Orange, dedicată dezvoltării relațiilor de afaceri dintre România și Regatul Țărilor de Jos, și este un eveniment deschis pentru toți antreprenorii din cele două state.
Pe parcursul celor patru zile de discuții virtuale vor fi aprofundate oportunități de afaceri în România, diferențele culturale în afaceri dintre cele două state, modificări ale legislației fiscale în România în contextul pandemiei de COVID-19, perspectivele economice din țara noastră, aspecte legate de organizarea forței de muncă, precum și diferențele dintre sistemul român și cel olandez în ceea ce privește dreptul afacerilor.
În deschiderea întrunirilor online dedicate Romanian Business Week se vor adresa participanților Emil-Răzvan Pîrjol, secretar de stat în cadrul Ministerului Economiei, Brândușa Ioana Predescu, ambasadorul României la Haga, Geert Van de Guchte, președintele Dutch Romanian Network, Tom Leene, președintele Netherlands Romanian Chamber of Commerce, și Edo Offerhaus, Managing Director – NL.In Business.
Pentru a participa la webinarele Romanian Business Week este necesar să vă înregistrați în prealabil accesând acest link.
(Sursa foto: www.dutchromaniannetwork.nl)
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Sub egida UNESCO, valorile culturii românești se bucură în lume de o tot mai largă recunoaștere
Capodopere ale lui Picasso și Dali strălucesc pe firmamentul cultural românesc
Radiodifuziunea Română la a 95-a aniversare; un serviciu public pentru milioane de ascultători
Un Barometru „oglindă” al dinamicii consumului cultural
Bani pentru cultură, generatori de valoare adăugată la scară locală și națională
Săptămâna Teatrului Tânăr, o probă de „anduranță” a tradiției și inovației artistice
KINOdiseea de la București, o „călătorie” fascinantă în lumea filmului
Festivalul „George Enescu”, un brand național consacrat absolut la scară mondială