Analiza rezultatelor și a structurilor adiacente în industria produselor cosmetice și de parfumerie
Numărul 21-22, 31 mai - 13 iun. 2023 » Expertiza și auditul afacerilor
Rezumat: Prezentul articol își propune să realizeze o analiză statică și dinamică a indicatorilor economico-financiari esențiali aferenți firmelor din industria produselor cosmetice și de parfumerie pe durata ultimelor decenii (2000-2021), pe de o parte, și a indicatorilor corelați cu rezultatele (ratele de rotație, de profitabilitate și de rentabilitate) pe durata ultimului deceniu (2012-2021), pe de altă parte. Sectorul produselor cosmetice și de parfumerie este unul rezilient, indiferent că este vorba despre perioade prospere, de normalitate sau de regres, de criză. Desigur, fluctuează volumul vânzărilor și sortimentele solicitate, dar intenția de cumpărare se menține. Un reprezentant de seamă al acestui sector, deja cu tradiție pe piața autohtonă, este Sephora Cosmetics România SA, fiind selectat datorită renumelui și disponibilității informațiilor. Acest brand este printre puținele care distribuie produse de calitate identică atât la nivelul piețelor occidentale, cât și pe cele din sud-estul Europei. Tematica abordată a fost aleasă având în vedere importanța rezultatelor în viața unei companii, reprezentând consecința unei gestiuni eficiente a averii sale, dar și un fapt generator de creștere ulterioară.
Clasificare JEL: G17, G32
Articolul complet este disponibil în numărul 3/2023 al CECCAR Business Review.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou