Cele mai valoroase zece branduri la nivel mondial valorează 1,84 trilioane de dolari
Cele mai valoroase zece branduri la nivel mondial însumează 1,84 trilioane de dolari, primul loc în această ierarhie fiind deținut de Google, cu o creștere de 23% a valorii brandului, până la 302,1 miliarde de dolari, potrivit clasamentului BrandZ, informează Agerpres. Conform sursei citate, ...
O istorie a banilor românești, reconstituită „vizual” într-un celebru muzeu
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă