Big Idea Conference 2024: Noi perspective și soluții creative pentru provocările din marketing și advertising

Big Idea Conference 2024: Noi perspective și soluții creative pentru provocările din marketing și advertising

Numărul 22, 5-11 iun. 2024  »  Direct de la sursă

La 4 iunie 2024, specialiști de renume în comunicare și marketing, reprezentanți ai unor branduri de succes s-au reunit la Big Idea Conference pentru a împărtăși idei inovatoare, experiențe relevante și tactici dovedite, într-o zi plină de inspirație și cunoaștere. Desfășurat la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Big Idea Conference este un eveniment de referință pentru profesioniștii din marketing și advertising, aducând în prim-plan cele mai noi tendințe și strategii din industrie.

PUBLICITATE
Practicieni recunoscuți au discutat despre strategii și campanii de succes, precum și despre bunele practici în domeniu. Evenimentul a oferit o perspectivă asupra comportamentului consumatorului român, prin studii de piață și informații actualizate.

În prima parte a conferinței, Laura Roșca de la iSense Solutions, Călin Clej de la HONOR Technology, Raluca Dumitra de la eJobs România și Laura Belc de la The Geeks au discutat despre tendințele emergente din publicitate, tipurile de conținut care combină creativitatea cu strategiile persuasive și viitorul influencerilor în campanii. Discuțiile au fost moderate de Alex Grecu, prezentator la Europa FM.

A doua sesiune, moderată tot de Alex Grecu, i-a adus pe scenă pe Sorin Psatta, Valentina Vesler de la Valvis Holding, Adelina Plaesu de la BAT România, Alexandra Olaru de la Vodafone România și Valer Hancaș de la Kaufland, care au împărtășit perspective asupra construirii campaniilor memorabile și au discutat despre importanța creativității în branding. 

În sesiunea finală, intitulată One Big Idea: Drawing Inspiration from Brilliant Thinkers, șase experți din domeniul strategiei, creației, digitalului, marketingului și PR-ului au prezentat și dezbătut șase idei noi într-un format interactiv. Printre vorbitori s-au numărat Răzvan Mătășel de la GMP&U, Laura Nedelschi de la GRF+, Adrian Păsărică de la Orkla Foods, Ana Maria Diceanu de la Brain 4 Strategy, Mihai Gongu de la Cheil Centrade și Mugur Pătrașcu de la Sunshine The Agency. Moderatorul acestei sesiuni a fost Ștefan Chirițescu de la McCann Worldgroup România.

Big Idea Conference 2024, o experiență intensă și captivantă, a oferit participanților ocazia să învețe de la cei mai buni din industrie și să descopere noi perspective și soluții creative pentru provocările din marketing și advertising.




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.