Call center și platformă online pentru clienții City Insurance

Call center și platformă online pentru clienții City Insurance

Telex » Știri 29 septembrie 2021  

Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări (UNSICAR) a lansat astăzi un call center disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal) și platforma online ghidcityinsurance.ro pentru sprijinirea clienților cu polițe încheiate la City Insurance, informează Mediafax. Reamintim că autorizația de funcționare a companiei City Insurance a fost retrasă de Consiliului Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate și lichiditate.

Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau păgubit care ar urma să își recupere prejudiciile în baza unei polițe de Asigurare emise de această companie de asigurări, indiferent dacă persoana respectivă este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.

„Lansarea call center-ului și a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. În proiect au fost implicați peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care își propun să ofere cât mai multă claritate tuturor celor care ne apelează pe aceste două canale. Site-ul va fi în permanență actualizat cu cele mai noi informații astfel încât clienții să poată lua decizii în cunoștință de cauză”, a precizat Dorel Duță, președintele UNSICAR.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.