Call center și platformă online pentru clienții City Insurance
Telex » Știri 29 septembrie 2021
Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări (UNSICAR) a lansat astăzi un call center disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal) și platforma online ghidcityinsurance.ro pentru sprijinirea clienților cu polițe încheiate la City Insurance, informează Mediafax. Reamintim că autorizația de funcționare a companiei City Insurance a fost retrasă de Consiliului Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate și lichiditate.
Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau păgubit care ar urma să își recupere prejudiciile în baza unei polițe de Asigurare emise de această companie de asigurări, indiferent dacă persoana respectivă este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.
„Lansarea call center-ului și a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. În proiect au fost implicați peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care își propun să ofere cât mai multă claritate tuturor celor care ne apelează pe aceste două canale. Site-ul va fi în permanență actualizat cu cele mai noi informații astfel încât clienții să poată lua decizii în cunoștință de cauză”, a precizat Dorel Duță, președintele UNSICAR.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
O istorie a banilor românești, reconstituită „vizual” într-un celebru muzeu
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă