CNAIR: Încep lucrările la structura de rezistență a podului peste pârâul Azuga

CNAIR: Încep lucrările la structura de rezistență a podului peste pârâul Azuga

Telex » Știri 10 mai 2021  

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) informează că astăzi încep lucrările la structura de rezistență a podului peste pârâul Azuga, situat pe DN1, km 135+332, localitatea Azuga, județul Prahova. „Reabilitarea Podului de la Azuga reprezintă o prioritate de siguranță rutieră”, precizează CNAIR, într-un comunicat. Podul a fost construit în 1936, iar ultima consolidare s-a făcut în urmă cu 24 de ani. Între timp, fluxurile de trafic au crescut considerabil. 

Potrivit CNAIR, termenul-limită de finalizare a lucrărilor este 15 decembrie 2021, însă, în urma unor discuții aplicate cu antreprenorul, se vor face demersuri pentru încheierea mai rapidă a acestora.

Tranzitarea punctului de lucru pentru vehiculele având masa totală maximă admisă (MTMA) mai mare de 7,5 tone este interzisă, conform informațiilor transmise anterior de CNAIR. În zona lucrărilor, circulația vehiculelor având masa totală maximă admisă mai mică de 7,5 tone se va face astfel:

Etapa I – se va închide partea stângă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești – Brașov să se realizeze pe un pod metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent;

Etapa II – se va închide partea dreaptă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești – Brașov să se realizeze pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va realiza pe partea stângă a podului existent;

Etapa III – se va închide partea stângă a podului existent pentru așternere strat de uzură. Circulația pe direcția Ploiești – Brașov se va devia pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent;

Etapa IV – se va închide partea dreaptă a podului existent pentru așternere strat de uzură. Circulația în ambele sensuri se va desfășura alternativ pe banda stângă;

Etapa V – se va închide total podul existent urmând ca circulația să se desfășoare alternativ pe podul metalic provizoriu.



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.