Instrumentele social media pentru contabili. Funcțiile conturilor pe LinkedIn, Facebook, Twitter (II)
În pregătirea celui de-al XXI-lea Congres al profesiei contabile
Social media furnizează instrumente și tehnici care pot fi utilizate de practicienii în domeniul contabilității pentru a-și extinde conexiunile lor online și pentru a câștiga noi clienți. Cele mai multe firme și practicienii individuali sunt prezenți atât pe site-uri sociale profesionale, cum ar fi LinkedIn, cât și pe unele site-uri mai informale, cum ar fi Twitter, Facebook și Google+.
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale
O expoziție inedită despre măiestrie și fantezie în arhitectura interbelică