Doar 3% dintre afacerile de familie ajung până la patra generație, în România
Telex » Știri 30 octombrie 2018
Aproape o treime dintre afacerile de familie din România trec la a doua generaţie şi doar 3% ajung la cea de-a patra generaţie, a afirmat, într-o conferinţă de specialitate, Florin Madar, preşedintele Asociaţiei Reţeaua Afacerilor de Familie România (Family Business Network România – FBN), citat de Agerpres. „Acum şase ani am înfiinţat Family Business România, iar astăzi suntem 25 de membri, adică 25 de firme foarte importante din România, multe dintre ele lideri pe segmentul lor de activitate. În 2017, cele 25 de firme au avut o cifră de afaceri de peste 1,7 miliarde de euro şi peste 23.000 de angajaţi. Consider că ar trebui să fim o voce importantă pentru această ţară, lucru care, însă, nu s-a întâmplat. România reală are o voce slabă, deocamdată. E important ca vocea de care spuneam să devină mai puternică şi să poată prima interesele în care credem. Marea majoritate dintre noi avem nenumărate întrebări, la care sperăm să aflăm răspunsurile ca membri FBN România. Regula arată că doar 30% dintre business-urile de familie trec la a doua generaţie, 10% la a treia generaţie şi doar 3% la cea de-a patra”, a menţionat Madar.
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic