InfoCons a lansat Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie

InfoCons a lansat Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie

Telex » Știri 17 ianuarie 2022  

Proiectul Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie este inițiat de InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori, potrivit unui comunicat citat de Agerpres. „Suntem cetățeni europeni și avem drepturi! Energia într-un stat european este o normalitate, iar fiecare dintre noi avem dreptul de a ne alege furnizorul cu care dorim să colaborăm. Drepturile consumatorilor de energie trebuie respectate atât la schimbarea furnizorului, cât și pe toată perioada semnării și desfășurării contractului”, se menționează în comunicat.

În cadrul Centrului de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic, 0219615, la care pot suna pentru consiliere și consultanță în domeniul energiei, precum și informații cu privire la depunerea unei sesizări. Aceștia pot depune sesizarea în format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergie@infocons.ro , prin poștă la O.P. 53, C.P. 83, sector 4, București.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.