InfoCons a lansat Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie
Telex » Știri 17 ianuarie 2022
Proiectul Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie este inițiat de InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori, potrivit unui comunicat citat de Agerpres. „Suntem cetățeni europeni și avem drepturi! Energia într-un stat european este o normalitate, iar fiecare dintre noi avem dreptul de a ne alege furnizorul cu care dorim să colaborăm. Drepturile consumatorilor de energie trebuie respectate atât la schimbarea furnizorului, cât și pe toată perioada semnării și desfășurării contractului”, se menționează în comunicat.
În cadrul Centrului de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic, 0219615, la care pot suna pentru consiliere și consultanță în domeniul energiei, precum și informații cu privire la depunerea unei sesizări. Aceștia pot depune sesizarea în format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergie@infocons.ro , prin poștă la O.P. 53, C.P. 83, sector 4, București.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
O istorie a banilor românești, reconstituită „vizual” într-un celebru muzeu
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă