InfoCons a lansat o linie telefonică dedicată elevilor care vor să sesizeze abateri de la protecţia consumatorului

InfoCons a lansat o linie telefonică dedicată elevilor care vor să sesizeze abateri de la protecția consumatorului

Telex » Știri 15 septembrie 2020  

Elevii şi părinţii care doresc să sesizeze nereguli în domeniul protecţiei consumatorului au la dispoziţie, de la începutul acestei săptămâni, linia telefonică InfoCons Junior 0219615, pusă la dispoziţie de organizaţia de protecţie a consumatorilor InfoCons, conform unui comunicat preluat de Agerpres. „InfoCons este alături de toţi copiii şi părinţii punând la dispoziţie numărul InfoCons Junior - 021 9615, număr cu tarif normal în reţeaua Telekom, apelabil din toate reţelele. La acest număr elevii pot solicita consiliere, informare şi depune o sesizare în domeniul protecţiei consumatorilor. Elevii, în calitatea lor de consumatori de bunuri şi servicii, îşi pot apăra drepturile şi pot lua atitudine când acestea le-au fost încălcate sau nu au fost respectate. Dacă aceştia au o problemă legată de protecţia consumatorilor pot apela la numărul destinat acestui proiect şi pot solicita informaţii utile”, se menţionează în comunicatul InfoCons.

Organizaţia de protecţie a consumatorilor precizează că materiale informative cu numărul InfoCons Junior se vor regăsi în toate unităţile de învăţământ din România, în baza parteneriatului cu Ministerul Educaţiei Naţionale.

Totodată, elevii din învăţământul preuniversitar au la dispoziţie şi adresa de e-mail infoconsjunior@infocons.ro, potrivit comunicatului InfoCons.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.