Raport Microsoft: 80% din forța de muncă globală asigură funcționarea serviciilor esențiale

Raport Microsoft: 80% din forța de muncă globală asigură funcționarea serviciilor esențiale

Telex » Știri 19 ianuarie, 9:41  

Un număr de două miliarde de angajați asigură funcționarea serviciilor esențiale, echivalentul a 80% din forța de muncă globală, iar nouă din zece companii (88%) angajează oameni pentru aceste funcții, relevă raportul Microsoft Work Trend Index, intitulat „Un nou viitor al lucrătorilor esențiali, amplificat cu ajutorul tehnologiei”, citat de Agerpres. În același timp, companiile investesc din ce în ce mai mult în instrumente digitale pentru angajați, cu scopul de a moderniza fluxul de lucru, pentru a îmbunătăți performanța, cultura și comunicarea la locul de muncă, se menționează în document.

Conform raportului, 76% dintre angajați simt un atașament față de colegii lor, însă peste 60% dintre aceștia sunt de părere că managementul companiei pentru care lucrează ar trebui să prioritizeze încurajarea procesului de comunicare și cultura organizațională. În plus, peste jumătate (51%) dintre lucrătorii din prima linie, care nu ocupă poziții de management, nu se simt apreciați ca angajați.

De asemenea, 63% din totalul celor chestionați s-au declarat încântați de oportunitățile de angajare create de tehnologie, în timp ce 46% simt o presiune în a se adapta la noile tehnologii, din teama de a nu-și pierde locurile de muncă, dar 55% dintre aceștia mărturisesc că au fost nevoiți să învețe din mers să lucreze cu noile tehnologii, fără să aibă acces la sesiuni de pregătire sau practică susținute de angajatori.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.