Studiu: Companiile cu o bună comunicare online înregistrează creșteri ale cifrei de afaceri de până la 25%
Numărul 14, 14-20 apr. 2021 » Conectarea la era digitală
Companiile care mizează pe o bună comunicare online, bazată pe analiza activității concurenței, obțin o creștere a cifrei de afaceri între 5% și 25%, în funcție de industrie și bugetul alocat, reiese dintr-un studiu al Mediapost Martech, citat de Agerpres. Potrivit documentului, un buget minim anual alocat promovării online ar trebui să se ridice la circa 20.000 de euro, pentru un IMM cu o cifră de afaceri de sub 500.000 de euro.
Potrivit raportului Global Media Intelligence, realizat în 2020, aproape trei sferturi (74%) din populația României este activă online, iar românii petrec aproximativ șapte ore pe zi navigând pe Internet.
În ceea ce privește majorarea vânzărilor online, în 2020 comparativ cu 2019, cel mai important salt, de 400%, s-a observat pe categoria produselor alimentare, urmată de segmentul de sport și fitness - cu 250%, iar pe locul al treilea se află decorațiunile pentru casă, jucăriile și cărțile (+150%).
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expozițiile, gazde primitoare pentru arte și profesii
Voluntariatul, act de voință în sprijinul culturii și artei