Studiu: O treime dintre firmele mici și mijlocii din România nu au site pe Internet
Telex » Știri
14 decembrie 2016
Circa 69% dintre companiile mici şi mijlocii din România deţin un site pe Internet, în timp ce aproape o treime nu au nicio identitate online, reiese dintr-un studiu realizat de compania românească Smart Bill şi agenţia de marketing online Canopy. Studiul mai arată că 63% dintre companiile care nu au site consideră că nu este necesară o prezenţă online pe motiv că afacerea este la început, nu au avut până acum resurse interne necesare sau nu îi văd relevanţa pentru profilul firmei. De asemenea, pentru a se promova, afacerile prezente online apelează în special la reţele de socializare (social media), optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), e-mail marketing şi Pay Per Click (PPC). Studiul a fost realizat în luna decembrie, pe un eşantion de 1000 de companii mici şi mijlocii din România.
Conform studiului, 18% dintre companii au menţionat că lipsa timpului este unul dintre motivele pentru care nu au încă un site, 5,4% au afirmat că nu au ştiut cum să demareze un astfel de proiect, în timp ce 4,2% au indicat lipsa fondurilor ca principala frână în crearea unei prezenţe online. Doar 10% dintre companiile care nu deţin un site web au precizat că intenţionează să construiască unul în perioada următoare sau că site-ul este deja în construcţie.
(Sursa: News.ro)
Litoralul, o imensă scenă a artei de calitate
Cultură și statistică. Drumul spre mai mult și mai bine
Sub egida Ateneului Român, o vară muzicală de excepție
Expoziție la BNR: „Un alt fel de tezaur: Campionii României”
Bookfest 2024, încă un pas al editurilor spre armonizarea ofertei cu cererea
Festivalul Internațional Shakespeare. Din nou, Craiova la superlativ
Festivalul Filmului European. A șaptea artă, la superlativ
„Fără cărți, istoria e tăcută, literatura nu are glas, știința e infirmă, iar gândirea suspendată”