
Studiu: O treime dintre firmele mici și mijlocii din România nu au site pe Internet
Telex » Știri
14 decembrie 2016
Circa 69% dintre companiile mici și mijlocii din România dețin un site pe Internet, în timp ce aproape o treime nu au nicio identitate online, reiese dintr-un studiu realizat de compania românească Smart Bill și agenția de marketing online Canopy. Studiul mai arată că 63% dintre companiile care nu au site consideră că nu este necesară o prezență online pe motiv că afacerea este la început, nu au avut până acum resurse interne necesare sau nu îi văd relevanța pentru profilul firmei. De asemenea, pentru a se promova, afacerile prezente online apelează în special la rețele de socializare (social media), optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), e-mail marketing și Pay Per Click (PPC). Studiul a fost realizat în luna decembrie, pe un eșantion de 1000 de companii mici și mijlocii din România.
Conform studiului, 18% dintre companii au menționat că lipsa timpului este unul dintre motivele pentru care nu au încă un site, 5,4% au afirmat că nu au știut cum să demareze un astfel de proiect, în timp ce 4,2% au indicat lipsa fondurilor ca principala frână în crearea unei prezențe online. Doar 10% dintre companiile care nu dețin un site web au precizat că intenționează să construiască unul în perioada următoare sau că site-ul este deja în construcție.
(Sursa: News.ro)
Expoziție la Biblioteca Academiei Române: mărturii despre un tezaur de presă cu aproape 60.000 de titluri
Cu multe târguri se face… primăvară
Un festival de arhitectură subordonat calității vieții de zi cu zi
EnergyFEST, o fereastră deschisă spre un viitor sustenabil
Cererea și oferta de carte, stimulate de Ziua Națională a Lecturii
Arta muzicală, la superlativ: Madrigal, 60 de ani
Premieră necinematografică în... cinematografie
Flacăra culturii europene se aprinde la Timișoara