
Studiu: O treime dintre firmele mici și mijlocii din România nu au site pe Internet
Telex » Știri
14 decembrie 2016
Circa 69% dintre companiile mici și mijlocii din România dețin un site pe Internet, în timp ce aproape o treime nu au nicio identitate online, reiese dintr-un studiu realizat de compania românească Smart Bill și agenția de marketing online Canopy. Studiul mai arată că 63% dintre companiile care nu au site consideră că nu este necesară o prezență online pe motiv că afacerea este la început, nu au avut până acum resurse interne necesare sau nu îi văd relevanța pentru profilul firmei. De asemenea, pentru a se promova, afacerile prezente online apelează în special la rețele de socializare (social media), optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), e-mail marketing și Pay Per Click (PPC). Studiul a fost realizat în luna decembrie, pe un eșantion de 1000 de companii mici și mijlocii din România.
Conform studiului, 18% dintre companii au menționat că lipsa timpului este unul dintre motivele pentru care nu au încă un site, 5,4% au afirmat că nu au știut cum să demareze un astfel de proiect, în timp ce 4,2% au indicat lipsa fondurilor ca principala frână în crearea unei prezențe online. Doar 10% dintre companiile care nu dețin un site web au precizat că intenționează să construiască unul în perioada următoare sau că site-ul este deja în construcție.
(Sursa: News.ro)
Cu privirea din prezent spre un trecut fondator. O expoziție internațională Leonardo da Vinci, la Bușteni
Un regal artistic sub prestigioasa emblemă a „Cununii Carpaților”
Smaranda Brăescu, un reper în istoria aeronauticii românești
Restaurarea frescei din Aula Magna a ASE, prilej de reamintire a frumoșilor ani de studenție
Meserii legendare, o expoziție emblematică pentru București
BookFest a reînviat la Timișoara
„Muzică pe pâine”, o invitație la o lume sonoră fascinantă
Festivalul Dinu Lipatti, „cap de afiș” al actualității cultural-artistice