
Studiu: Peste 40% dintre români consumă apă minerală plată îmbuteliată
Numărul 18, 12-18 mai 2021 » Roza vânturilor
Patru din zece români (40,8%) obișnuiesc să consume cel mai des apă îmbuteliată minerală plată, iar 17,5% apă îmbuteliată minerală carbogazoasă, potrivit unui studiu citat de Agerpres. Studiul, realizat de Reveal Marketing Research, a descoperit că 52% din români consideră că apa de la chiuvetă nu este complet potabilă, iar consumul acesteia poate dăuna sănătății. Al doilea segment este format din 30,4% dintre respondenți, care cred că pot bea direct apă de la chiuvetă fără să o filtreze, iar sănătatea să nu le fie afectată în niciun fel.
O pondere de 18,6% este reprezentată de românii care cred că apa de la chiuvetă este complet dăunătoare și preferă să bea doar apă îmbuteliată.
Reveal Marketing Research a înregistrat atributele cele mai importante pentru români, atunci când cumpără apă îmbuteliată. Astfel, studiul a ajuns la următoarele concluzii în privința apei minerale plate: cele mai important atribut menționat de 40,6% dintre consumatori este accesibilitatea prețului, urmat de calitatea ridicată a (32,6%), apoi puritatea apei (31,3%).
Pentru realizarea studiului au fost derulate 1.010 interviuri online cu respondenți în vârstă de peste 18 ani, online users, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Sub egida UNESCO, valorile culturii românești se bucură în lume de o tot mai largă recunoaștere
Capodopere ale lui Picasso și Dali strălucesc pe firmamentul cultural românesc
Radiodifuziunea Română la a 95-a aniversare; un serviciu public pentru milioane de ascultători
Un Barometru „oglindă” al dinamicii consumului cultural
Bani pentru cultură, generatori de valoare adăugată la scară locală și națională
Săptămâna Teatrului Tânăr, o probă de „anduranță” a tradiției și inovației artistice
KINOdiseea de la București, o „călătorie” fascinantă în lumea filmului
Festivalul „George Enescu”, un brand național consacrat absolut la scară mondială