Tarom a lansat un serviciu de autofacturare pentru persoanele care achiziționează bilete de pe site-ul companiei
Telex » Știri 20 martie 2018
Compania de stat de transporturi aeriene Tarom a lansat astăzi un serviciu de autofacturare disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziţionează bilete de pe site-ul companiei. „Clienţii TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar şi 90 de zile. Prin implementarea serviciului de autofacturare, disponibil online pentru toţi clienţii, factura este emisă instant, fără timp de aşteptare pentru clienţi”, se precizează într-un comunicat al companiei.
Oficialii Tarom spun că strategia de redresare a companiei implică retehnologizarea şi informatizarea sistemului de relaţionare cu clienţii. „Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluţii IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relaţie prietenoasă cu clienţii noştri”, informează compania. Pentru rezervări şi achiziţii de bilete, clienţii pot accesa site-ul companiei, având acces la interfaţa de rezervare chiar de pe prima pagină. Factura este transmisă automat pe e-mail, după completarea datelor necesare achiziţionării biletelor.
(Sursa: News.ro)
O istorie a banilor românești, reconstituită „vizual” într-un celebru muzeu
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă