Tarom a lansat un serviciu de autofacturare pentru persoanele care achiziţionează bilete de pe site-ul companiei

Tarom a lansat un serviciu de autofacturare pentru persoanele care achiziționează bilete de pe site-ul companiei

Telex » Știri 20 martie 2018  

Compania de stat de transporturi aeriene Tarom a lansat astăzi un serviciu de autofacturare disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziţionează bilete de pe site-ul companiei. „Clienţii TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar şi 90 de zile. Prin implementarea serviciului de autofacturare, disponibil online pentru toţi clienţii, factura este emisă instant, fără timp de aşteptare pentru clienţi”, se precizează într-un comunicat al companiei.

Oficialii Tarom spun că strategia de redresare a companiei implică retehnologizarea şi informatizarea sistemului de relaţionare cu clienţii. „Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluţii IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relaţie prietenoasă cu clienţii noştri”, informează compania. Pentru rezervări şi achiziţii de bilete, clienţii pot accesa site-ul companiei, având acces la interfaţa de rezervare chiar de pe prima pagină. Factura este transmisă automat pe e-mail, după completarea datelor necesare achiziţionării biletelor.

(Sursa: News.ro)

 



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.