Prețul corect
Numărul 18-19, 2-15 august 2016 » Revista presei economice
Intrarea în vigoare a legii prin care se stabilește pentru hipermarketuri o cotă obligatorie pentru vânzarea produselor agroalimentare românești a declanșat, cum se știe, un val de proteste din partea marilor retaileri. Este o temă preocupantă pentru o mare parte a populației țării, începând, desigur, cu producătorii. Din acest motiv se justifică întru totul citarea punctului de vedere exprimat de analistul Ionuț Bălan în revista Capital (25-31 iulie a.c.): „Oare cât de greu e să faci o rețea de distribuție cum au marii retaileri, ce aduc marfă din import, pentru a permite integrarea unor producători mici, ce-și vând acum roșiile în fața porții? Ceea ce au făcut hipermarketurile poate oricine. Piața Obor din Capitală continuă să fie mai ieftină decât orice hipermarket. Aici nu se practică taxă de raft și nu sunt nici prețuri prohibitive, ca la magazinele sibienilor. Iată un exemplu care arată că banii investitorilor, care ar putea face un lanț de distribuție, n-au de ce să meargă către produse din import, dacă mărfurile românești sunt calitativ mai bune și mai ieftine”.
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic