12,9% dintre companiile din România au efectuat vânzări online în 2022; media la nivelul UE este 22,9%
Telex » Știri 27 februarie, 9:42
Aproximativ 22,9% dintre companiile din Uniunea Europeană au efectuat vânzări online în 2022, un nivel cu 0,1 puncte procentuale (pp) mai ridicat decât în 2021 (22,8%) și cu 6,5 pp mai ridicat față de 2012 (16,4%), arată datele publicate de Oficiul European pentru Statistică (Eurostat), citate de Agerpres. În rândul statelor membre ale UE, ponderea companiilor cu vânzări online variază considerabil. În 2022, cea mai ridicată pondere a fost în Lituania (38,9%), urmată de Suedia (38,1%) și Danemarca (36,7%), iar cea mai scăzută în România (12,9%), urmată de Luxemburg (13,4%) și Bulgaria (15,1%).
Ponderea companiilor care efectuează vânzări online variază semnificativ în funcție de mărimea companiilor. În 2022, 45,9% din întreprinderile mari din UE au efectuat vânzări online și 30,2% din firmele de mărime mijlocie. În contrast, 20,8% din micile companii au efectuat vânzări online în 2022.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
„Fără cărți, istoria e tăcută, literatura nu are glas, știința e infirmă, iar gândirea suspendată”
O istorie a banilor românești, reconstituită „vizual” într-un celebru muzeu
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate