Aproape 100.000 de apeluri, soluționate de agenții Call Center-ului ANAF în primul trimestru al anului
Telex » Știri 25 aprilie 2023
În primul trimestru al acestui an, agenții Call Center-ului ANAF au primit 94.665 de apeluri telefonice și au efectuat 4.113 sesiuni chat pentru asistența contribuabililor în domeniul fiscal, a anunțat Agenția Națională de Administrare Fiscală. „În aceeași perioadă, 6.569 de persoane au participat la 24 de seminarii web, organizate în principal pe tema completării și depunerii Declarației unice, iar alte 32.224 de solicitări de asistență, recepționate prin intermediul Formularului Unic de Contact și Spațiul Privat Virtual (SPV), au fost soluționate, majoritatea într-un termen de sub 20 de zile”, se menționează în comunicatul ANAF.
Totodată, pe portalul ANAF, în secțiunea Asistență contribuabili - Ghiduri curente și alte materiale informative, au fost publicate și actualizate 14 materiale, pentru o mai bună informare și conformare a contribuabililor. În plus, utilizatorilor serviciului SPV li s-au transmis 13 materiale informative despre actele normative nou apărute în domeniul fiscal.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
„Fără cărți, istoria e tăcută, literatura nu are glas, știința e infirmă, iar gândirea suspendată”
O istorie a banilor românești, reconstituită „vizual” într-un celebru muzeu
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate