InfoCons a lansat Pașaportul Consumatorilor din țările NATO

InfoCons a lansat Pașaportul Consumatorilor din țările NATO

Telex » Știri 7 aprilie 2023  

InfoCons a lansat, cu ocazia aderării Finlandei la NATO, Pașaportul Consumatorului din țările NATO, prin care cetățenii au acces direct în limba maternă la toate informațiile referitoare la protecția consumatorilor, de securitate și siguranță, informează Agerpres. "Protecția consumatorilor de securitate devine mai importantă în actuala conjunctură socio-economică și geopolitică, fiind o problemă stringentă a zilelor noastre. Cetățenii, în calitatea lor de consumatori, au dreptul la securitate și încredere. Aplicația InfoCons este destinată tuturor cetățenilor din țările membre NATO, dar și militarilor din teatrele de operațiuni pentru a avea un mijloc simplu, facil și în limba maternă cu privire la accesul nemijlocit la numerele de urgență din fiecare țară, alertele rapide pentru produsele alimentare și nealimentare, cât și informații cu privire la alegerea produselor în vederea creșterii gradului de încredere a militarilor. Astfel, Aplicația InfoCons este un mijloc de reziliență în spiritul noilor încercări, dar și a drepturilor fundamentale apărate de alianța NATO", se menționează în comunicat.

Aplicația Pașaportul Consumatorului este disponibilă inclusiv în limba ucraineană, fiind mai mult decât necesar în această perioadă delicată pe care o traversăm, subliniază reprezentanții InfoCons.

Fiind un instrument dezvoltat în mod transparent și independent, unic la nivel internațional, Aplicația InfoCons este disponibilă în 33 de limbi, pentru facilitarea informării directe, concise și corecte pentru consumatorii din întreaga lume.

În aplicația gratuită InfoCons, lista cu toate numerele utile și de urgență la nivel local, național și internațional este denumită "SOS", fiind un acronim universal valabil. În urma selectării, numerele utile și de urgență apar în limba engleză și limba țării selectate. SOS cuprinde numere precum: Ambulanță, Poliție, Protecția Consumatorilor, Pompieri, Poliția de Frontieră, Turism, Direcții de Sănătate Publică, Primărie, Mediu, Telecomunicații etc. În conformitate cu Carta Națiunilor Unite și a Drepturilor Cetățenești, cât și cu reglementările internaționale și europene privind accesul transparent la informare, informație și reclamații, Pașaportul Consumatorului este soluția unitară, la nivel global, prin care cetățenii, în calitatea lor de consumatori, au la dispoziție toate mecanismele specifice protecției consumatorilor, se subliniază în comunicat.

"În contextul actual, accesul direct, gratuit și nemijlocit la informare cu privire la soluționarea unor probleme imediate de tip acces la numere de telefon de urgență, trebuie să fie o normalitate indiferent de etnie, sex, vârsta, religie, cetățenie și, în acest considerent, InfoCons aduce în premieră, la nivel global, prima soluție unitară prin care cetățeanul poate avea acces direct, simplu și eficient la numere de telefon de urgență în cadrul Aplicației inovative, unice la nivel global, InfoCons", a declarat Sorin Mierlea, președintele InfoCons.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.