Managementul performanței, o nouă publicație care vine în sprijinul stagiarilor

Managementul performanței, o nouă publicație care vine în sprijinul stagiarilor

Numărul 15-16, 23 apr. - 4 mai 2020  »  Publicații de specialitate

C

PUBLICITATE
rpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR) pune la dispoziția stagiarilor o nouă publicație de mare utilitate – Managementul performanței.

Lucrarea, realizată de Corina-Graziella Bâtcă-Dumitru, Daniela-Nicoleta Sahlian și Cleopatra Șendroiu, analizează în opt capitole cele mai importante aspecte referitoare la managementul performanței, precum măsurarea performanței, analiza cost-volum-profit și performanța și decizii manageriale pe termen scurt bazate pe costuri.

În capitolul introductiv – Managementul performanței: măsurare și control – este explicat conceptul de performanță și sunt definite concepte precum performanța organizațională, responsabilitatea socială corporativă, măsurarea performanței organizaționale, indicatorii-cheie de performanță și controlul performanței.

În Capitolul I (Măsurarea performanței prin metoda Activity Based Costing) se prezintă istoricul și cauzele costurilor pe procese, organizarea calculației costurilor pe procese, variante ale calculației costurilor pe procese, pentru ca, în partea de final, să fie abordată folosirea metodei ABC în analiza rentabilității clienților. Cel de-al doilea capitol, intitulat Măsurarea performanței prin metoda costurilor-țintă, aduce în discuție caracteristicile și necesitatea acestei metode, obiectivele și etapele de parcurs, fiind detaliată metodologia determinării costurilor-țintă și prezentate exemple privind aplicarea acestei metode.

Capitolul III este dedicat aspectelor tehnice privind costul ciclului de viață al produsului, iar cel imediat următor aduce în discuție analiza cost-volum-profit și performanța. În cel de-al cincilea capitol, autorii lucrării abordează domeniul deciziilor manageriale pe termen scurt bazate pe costuri, măsurarea performanței prin bugete, iar centrele de responsabilitate și prețurile de cesiune internă făcând obiectul următoarelor două părți ale lucrării. Gestiunea performanței prin Balance Scorecard. De la Balance Scorecard la Hospital Scorecard – instrument de management strategic al instituțiilor medico-sanitare, este tema ultimului capitol, fiind prezentă esența conceptului Balance Scorecard: istorie și elemente-cheie, respectiv Hospital Scorecard, aplicație pentru secția de chirurgie.

Lucrarea conține numeroase exemple practice și este disponibilă la filialele CECCAR din întreaga țară, la prețul de 32 lei.




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.