Presta Conty – Premiul special al anului 2015 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Botoșani

Presta Conty – Premiul special al anului 2015 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Botoșani

Numărul 27, 4-10 octombrie 2016  »  Cariere. Drumul spre performanță

Presta Conty SRL oferă servicii de contabilitate generală, expertiză contabilă, consultanță fiscală și financiară, consultanță în domeniul resurselor umane, salarizare. Compania este membră a CECCAR și răspunde cerințelor clienților săi în conformitate cu ultimele dispoziții legale, asigurându-le o gamă completă de servicii contabile.

Presta Conty are o echipă dinamică, formată din contabili cu experiență dobândită prin studiu și în timp, dar mai ales prin colaborarea cu societăți comerciale sau persoane fizice autorizate din Botoșani. Compania nu își dorește să fie doar o firmă care prestează servicii contabile, ci țintește să devină partenerul pe care clienții săi îl vor alege întotdeauna pentru gradul ridicat de profesionalism și pragmatism în prestarea serviciilor. Printre avantajele colaborării cu Presta Conty se numără promptitudinea la solicitările clienților și asistența permanentă prin e-mail și telefonic.

Gestiunea resurselor umane în cadrul unei organizații presupune existența unui departament specializat care să se ocupe de toate elementele specifice activităților de personal. De multe ori apar dificultăți în organizarea și funcționarea unui astfel de departament, acesta având la bază un ansamblu complex de proceduri, fluxuri, etape și informații specifice care sunt necesare pentru gestiunea întregului proces referitor la forța de muncă. Pentru a înlătura dificultățile care apar în gestiunea și managementul forței de muncă în cadrul unei organizații, Presta Conty oferă servicii profesionale de consultanță în domeniul resurselor umane. Pachetele de servicii sunt personalizate în funcție de necesitățile companiei.

Servicii oferite

➥ Contabilitate
  • Înregistrarea cronologică a documentelor primare;
  • Întocmirea registrelor obligatorii conform Legii contabilității;
  • Elaborarea jurnalelor de TVA;
  • Reglarea fișelor de evidență pe plătitor și obținerea de certificate fiscale;
  • Completarea și depunerea declarațiilor privind impozitele și taxele datorate;
  • Reprezentare sau asistență în cadrul controalelor fiscale;
  • Evidența mijloacelor fixe și calculul amortizărilor;
  • Întocmirea situațiilor financiare în termenele stabilite de lege;
  • Întocmirea documentațiilor solicitate de bănci în vederea obținerii de credite bancare;
  • Realizarea balanțelor de verificare lunare.
➥ Expertiză contabilă (expertize contabile judiciare și extrajudiciare)
  • Verificarea legalității registrelor de contabilitate;
  • Controlarea actelor înregistrate în Registrul de casă;
  • Realizarea consolidării balanțelor de verificare la nivel de grup pentru societățile care sunt afiliate unui grup de firme;
  • Certificarea bilanțurilor semestriale și anuale.
 Consultanță fiscală și financiară
  • Elaborarea și certificarea declarațiilor anuale privind impozitul pe profit;
  • Administrarea fiscală a societăților prin optimizarea vectorului fiscal;
  • Reprezentarea companiilor în fața organelor de inspecție fiscală;
  • Reprezentarea sau asistența contribuabililor pe parcursul controalelor fiscale;
  • Consultanță pentru evitarea dublei impuneri privind veniturile realizate;
  • Asistență privind legislația financiar-contabilă și fiscală și schimbările periodice ale acesteia;
  • Oferirea de soluții în privința minimizării datoriilor față de stat și a majorării profitului.
 Consultanță în domeniul resurselor umane
  • Stabilirea fișelor de post, a nivelului de instruire, a conținutului și a naturii sarcinilor de muncă pentru viitorii angajați;
  • Evaluarea personalului;
  • Asistență în redactarea regulamentelor de ordine interioară;
  • Asistență în negocierea și redactarea contractelor colective de muncă;
  • Dezvoltarea comunicării interne și externe;
  • Concepția și editarea a diverse materiale;
  • Organizarea activității de gestiune a documentelor, inclusiv gestiunea electronică și arhivarea electronică;
  • Realizarea de diagnoze organizaționale;
  • Realizarea de politici și strategii de management;
  • Realizarea de strategii de marketing.
 Salarizare
  • Asistență la încheierea și desfacerea contractelor de muncă în conformitate cu prevederile Codului Muncii în vigoare;
  • Calculul drepturilor salariale și al contribuțiilor sociale aferente;
  • Completarea și transmiterea REVISAL la ITM;
  • Întocmirea și depunerea în termenul legal a diverse declarații;
  • Întocmirea rapoartelor de cheltuieli salariale;
  • Întocmirea de adeverințe de salarii pentru angajați în diverse scopuri;
  • Trimiterea lunară a fluturașilor de salarii către angajați.
Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.