Tarom anunţă achiziţii majore pentru sistemul IT de relaţionare cu clienţii

Tarom anunță achiziții majore pentru sistemul IT de relaționare cu clienții

Telex » Știri 11 aprilie 2018  

Compania de stat Tarom a lansat licitaţii deschise pentru achiziţiile aferente implementării sistemului central de interfaţare cu clienţii, astfel că, după aproape zece ani, compania investeşte masiv în infrastructura IT, „cu beneficii majore pentru companie, dar mai ales pentru pasageri”, menţionează societatea de stat. 

„Prin implementarea noilor soluţii integrate IT se va crea o veritabilă revoluţie în sistemul de rezervări al companiei Tarom. Mai precis, este vorba despre rezervări mai rapide, orientate în jurul aşteptărilor pasagerului, despre un acces mai facil şi mai rapid la destinaţiile frecvente, despre dezvoltarea şi comunicarea eficientă a unor oferte comerciale avantajoase şi, nu în ultimul rând, despre dezvoltarea unei platforme de comunicare reală cu clienţii şi pasagerii Tarom”, anunţă compania.

Tarom ar urma să investească, astfel, într-un centru de performanţă în ceea ce priveşte infrastructura hardware şi de aplicaţii. Cu alte cuvinte, după implementarea proiectului, compania va beneficia de un nucleu software, total integrat, care să schimbe fundamental modul în care Tarom îşi gestionează resursele.

„Este prima investiţie de substanţă pe care Tarom o implementează, în ultimii zece ani, în domeniul IT. Avem aşteptări mari de la acest sistem integrat, care suntem siguri că va reinventa felul cum Tarom îşi gestionează resursele, activele şi timpul”, a declarat directorul general al companiei, Werner Wolff.

Referitor la avantajele implementării sistemului nou de relaţionare cu clienţii, directorul general al Tarom a declarat că este vorba despre „un salt în timp” în ceea ce priveşte accesul companiei la tehnologie. „Compania noastră este obligată să facă un salt în timp şi să recupereze ceea ce a pierdut în ultimii ani în materie de satisfacţie a clienţilor, de comunicare, de deschidere şi eficienţă. Pasagerii noştri trebuie să ştie că soluţia integrată IT li se adresează. Vorbim despre dezvoltarea unui nou Call-Center eficient, despre un sistem unitar de prelucrare a datelor, despre deschiderea posibilităţii utilizatorilor de a-şi crea conturi pe platforma noastră online. În paralel, soluţiile de business intelligence vor permite managementului companiei să cunoască în orice moment care sunt costurile, veniturile, gradul de încărcare a curselor şi, bineînţeles, profitabilitatea”, a menționat Werner Wolff.

(Sursa: News.ro)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.