Teodor Brateș » articole

Performerii în afaceri – viziunea și acțiunea alergătorului de cursă lungă

Performerii în afaceri – viziunea și acțiunea alergătorului de cursă lungă

Comentariul ediției

Teodor Brateș

A devenit demult un loc comun constatarea potrivit căreia nimic nu este mai convingător decât propriul exemplu, propria experiență în identificarea și promovarea de soluții menite să asigure cote tot mai înalte de performanță în activitatea economico-socială la nivel micro-economic; adică, ...

Nr. 14, 16-22 aprilie 2019


Principal și secundar

Principal și secundar

La început a fost cuvântul...

Teodor Brateș

„Una dintre principalele priorități…”. Așa a început intervenția unui analist la o dezbatere televizată. Evident, dacă avem de-a face cu o „prioritate”, aceea nu poate să fie… „secundară”. Însăși noțiunea de „prioritate” indică, în esența ei, ceva… „principal”. ...

Nr. 13, 9-15 aprilie 2019


Piața muncii: viziune globală, soluții locale

Piața muncii: viziune globală, soluții locale

Comentariul ediției

Teodor Brateș

Este de necontestat că prețuirea, în cel mai înalt grad, a informațiilor referitoare la procesele și fenomenele economico-sociale reprezintă o caracteristică organică a profesiei contabile. Mai ales în condițiile actuale, când funcționează un sistem modern de colectare, sintetizare, diseminare ...

Nr. 13, 9-15 aprilie 2019


Cunoaștere și recunoaștere

Cunoaștere și recunoaștere

La început a fost cuvântul...

Teodor Brateș

Un participant la o dezbatere televizată a solicitat ca subiectul aflat în atenție să fie abordat în cunoștință de cauză. În acest sens, a afirmat: „Numai cunoscătorii avizați pot emite argumente foarte științifice”. A „emis”, astfel, dintr-un foc, două pleonasme. În primul rând, ...

Nr. 12, 2-8 aprilie 2019


Capitalul privat românesc învață acționând și acționează învățând

Capitalul privat românesc învață acționând și acționează învățând

Comentariul ediției

Teodor Brateș

Profesioniștii contabili au toate motivele să fie interesați, în cel mai înalt grad, de analizele și dezbaterile din ultimul timp consacrate capitalului privat autohton. În fond, este vorba despre cel mai larg și mai important segment al pieței serviciilor de profil, fiecare firmă românească ...

Nr. 12, 2-8 aprilie 2019


De la brand la branding

De la brand la branding

La început a fost cuvântul...

Teodor Brateș

Preocupările firești legate de creșterea competitivității produselor se reflectă și în frecvența cu care se apelează la noțiunea de „brand”. Cuvântul s-a încetățenit într-o măsură considerabilă în limba română. Cu toate acestea, mai întâlnim formulări care se cer „amendate”. ...

Nr. 11, 26 mar. - 1 apr. 2019


Competitivitate: unde ne aflăm și până unde putem ajunge?

Competitivitate: unde ne aflăm și până unde putem ajunge?

Comentariul ediției

Teodor Brateș

O recentă informație publicată de Oficiul European de Statistică (Eurostat) oferă profesioniștilor contabili o largă deschidere spre cunoașterea și aprofundarea unor fenomene și procese esențiale din economie, cu impactul lor firesc în sfera socială. Este vorba despre situarea României ...

Nr. 11, 26 mar. - 1 apr. 2019



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.