Piața de capital
Bursa de Valori București (BVB) a publicat cea de-a doua ediție a Cartei Albe a Comunicării Companiilor Listate, o evaluare care are rolul de a analiza calitatea și acuratețea informațiilor puse la dispoziția investitorilor de către companiile listate pe piața principală a BVB. „Scopul Cartei Albe este să arate cele mai bune practici ale companiilor emitente atunci când vine vorba despre comunicarea cu investitorii, dar și să identifice punctele slabe pentru a le oferi companiilor suficiente informații astfel încât acestea să poată să-și îmbunătățească paginile de internet și modul în care interacționează cu investitorii”, precizează BVB, într-un comunicat.
Nr. 18-19, 16-29 mai 2017
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic