Asigurătorii vor investi semnificativ în sistemele de asistență virtuală a clienților, în următorii trei ani
Companiile de asigurări vor investi masiv în sistemele de asistență virtuală a clienților, fiind tot mai probabil ca un robot să răspundă întrebărilor clienților, în locul unui angajat, potrivit unui studiu realizat de compania Accenture, transmite Bloomberg, citat de News.ro. Aproximativ două treimi dintre asigurători folosesc deja asistenții virtuali bazați pe inteligența artificială, se arată în raportul firmei de consultanță.
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic