Expertiza și auditul afacerilor
CECCAR
Această cercetare explorează integrarea principiilor sustenabilității în strategia globală a companiei L’Oréal și impactul acestei abordări asupra performanței economice, reputației de brand și comportamentului consumatorilor. Obiectivul principal este evidențierea relației dintre sustenabilitate, responsabilitatea socială corporativă și avantajul competitiv, într-un sector caracterizat de provocări etice și de mediu. Originalitatea studiului constă în abordarea integrată a dimensiunilor economice, sociale și ecologice ale sustenabilității, aplicate unui model de afaceri într-un context internațional dinamic.
Nr. 37, 24-30 sep. 2025
Septembrie 2025, luna unor recorduri cultural-artistice
BIAS 2025, un show aviatic la superlativ
Festivalul „George Enescu”, un concert inaugural memorabil, o deschidere spre noi performanțe artistice
August 2025: oferta cultural-artistică se menține la cote înalte
Turneele artistice, mărturii despre o efervescentă vară culturală
Pregătirile pentru Festivalul „George Enescu” anunță un eveniment muzical fără precedent național și internațional
Start în sesiunea de vară a Amfiteatrului în aer liber al Teatrului Național București
„Magna Carta AI”, o valoroasă inițiativă a Bibliotecii Centrale Universitare