Studiu comparativ privind diagnosticarea financiară a doi retaileri germani de pe piața românească
Expertiza și auditul afacerilor
Activitatea de retail a avut o evoluție exponențială în România postdecembristă. Dacă inițial magazinele de tip ABC au dobândit o cotă de piață considerabilă, ulterior, din dorința clientelei de a putea achiziționa o gamă cât mai variată de produse din aceeași locație, și-au făcut apariția magazinele de tip supermarket sau hipermarket. Între acestea, o cotă semnificativă pe piața românească o dețin retailerii germani Kaufland și Lidl. Kaufland se încadrează în categoria hipermarketurilor, iar Lidl, în categoria supermarketurilor, generând astfel diferențe în ceea ce privește rezultatele diagnosticării financiare pe bază de indicatori.
Două mari festivaluri într-un weekend cinematografic memorabil
Septembrie 2025, luna unor recorduri cultural-artistice
BIAS 2025, un show aviatic la superlativ
Festivalul „George Enescu”, un concert inaugural memorabil, o deschidere spre noi performanțe artistice
August 2025: oferta cultural-artistică se menține la cote înalte
Turneele artistice, mărturii despre o efervescentă vară culturală
Pregătirile pentru Festivalul „George Enescu” anunță un eveniment muzical fără precedent național și internațional
Start în sesiunea de vară a Amfiteatrului în aer liber al Teatrului Național București