Legumele și fructele reprezintă 8,1% din bugetul consumatorilor români
Piața legumelor și fructelor rămâne una dintre cele mai puternice din retailul de bunuri de larg consum (FMCG), reprezentând 8,1% din cheltuielile românilor în 2024, pe fondul creșterii interesului consumatorilor pentru produsele proaspete, locale și bio, potrivit unui studiu realizat de NielsenIQ, ...






„Cultura ca bun public”, temă de dezbateri și inițiative
Sărbătoare în lumea muzicală: împlinirea a 85 de ani de existență a Corului Academic Radio
Într-un turneu memorabil, Orchestra Simfonică București reinterpretează capodopere ale muzicii clasice
Constelația artelor pe „ecranele” Institutului Cultural Român
Educația prin lectură, un obiectiv major susținut prin inițiative valoroase
Toamna teatrală: un festival național la a XXXV-a ediție
Bucureștiul, capitala celui mai așteptat festival cinematografic al acestei toamne
Galați, octombrie 2025: epicentru al comediei teatrale românești