Aspecte generale privind protecția consumatorilor de servicii de asigurare (II)
Expertiza și auditul afacerilor
În ultimii ani, industria asigurărilor s-a dezvoltat tot mai mult atât la nivel mondial, cât și în România. În acest context s-a născut și ideea de protecție a consumatorilor de servicii de asigurare, oamenii fiind tot mai expuși la riscurile declanșate de evenimente nefaste și neprevăzute. Articolul de față abordează aspecte privind istoricul evoluției asigurărilor la nivel mondial și în țara noastră, tipologia serviciilor de asigurare, drepturile consumatorilor de astfel de servicii și protecția lor.
Expoziţie la Biblioteca Academiei Române: mărturii despre un tezaur de presă cu aproape 60.000 de titluri
Cu multe târguri se face… primăvară
Un festival de arhitectură subordonat calităţii vieţii de zi cu zi
EnergyFEST, o fereastră deschisă spre un viitor sustenabil
Cererea şi oferta de carte, stimulate de Ziua Naţională a Lecturii
Arta muzicală, la superlativ: Madrigal, 60 de ani
Premieră necinematografică în... cinematografie
Flacăra culturii europene se aprinde la Timişoara