Doina Leuștean » articole

Comunicarea strategică în cadrul PMM-urilor

Comunicarea strategică în cadrul PMM-urilor

Întreprinderile mici și mijlocii, prezent și viitor

Doina Leuștean

Managementul promovat în cadrul PMM-urilor are ca principal obiectiv stabilirea și menținerea unei reputații profesionale care să nu compromită în niciun fel imaginea profesiei contabile în întregul său. Păstrarea unor relații profesionale favorabile se axea­ză în mare parte pe comunicarea de tip corporativ. Pentru a fi eficient, sistemul de comunicare promovat în cadrul PMM-urilor trebuie să urmeze procese extrem de bine controlate în ceea ce privește atât gestiunea informației prelucrate, sistematizate și raportate, cât și canalele, tehnicile și perioadele (termenele) de comunicare, emițătorii, receptorii, tipologia mesajelor, gestiunea barierelor de co­mu­nicare, feedbackul etc.

Nr. 16-17, 19 iulie - 1 august 2016


Inovarea – provocare și resursă pentru PMM-uri

Inovarea – provocare și resursă pentru PMM-uri

Întreprinderile mici și mijlocii, prezent și viitor

Doina Leuștean

În ansamblul forțelor care dinamizează socie­tatea, firma reprezintă factorul decisiv, având în vedere că orice afacere este rezultatul unei inovații generate de competitivitatea concurențială specifică spațiului economic contemporan. Interacțiunea dintre mediul extern și firmă ca entitate generatoare de progres și valoare adăugată globală influențează și transformă dimensiunea acesteia, strategia și amploarea rezultatelor. Evoluția firmei se explică astfel prin efectul inovării ca proces.

Nr. 7, 10-16 mai 2016


Factorii maximizării performanței PMM-urilor

Factorii maximizării performanței PMM-urilor

Întreprinderile mici și mijlocii, prezent și viitor

Doina Leuștean, Ciprian Remus Leuștean

Pentru a-și atinge obiectivele conform misiunii de a acționa în interes public, practicile în domeniul contabilității încorporează resurse tehnice, resurse materiale, resurse financiare, resurse informaționale etc., puse în valoare prin intermediul resursei umane. Considerat forța vitală a spectrului amplu al resurse­lor, factorul uman constituie soluția inepuizabilă de ameliorare a performanțelor firmei.

Nr. 5-6, 26 aprilie - 9 mai 2016


Educația antreprenorială și rolul PMM-ului în performanța afacerii

Educația antreprenorială și rolul PMM-ului în performanța afacerii

Întreprinderile mici și mijlocii, prezent și viitor

Doina Leuștean

Potrivit Dicționarului explicativ al limbii române, termenul antreprenor este de origine franceză (entrepreneur) și semnifică persoana care conduce o antrepriză, adică o întreprindere care execută lucrări industriale, comerciale, de construcții etc. Într-un sens mai larg, întreprinzătorul este o per­soană care dovedește spirit de acțiune, respectiv ini­țiativă. Acesta poate fi persoană fizică autori­zată sau persoană juridică având sarcina în­ființării, gestionării, organizării și conducerii unei afa­ceri, la care participă cu capitalul său și/sau cu ca­pital atras.

Nr. 4, 19-25 aprilie 2016



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.